IMG 11442.12.2017

Kto by pomyślał, że w naszym wieku sięgniemy po laury zdobywców, że będziemy brać udział w festiwalach tańca i zdobywać główne nagrody. W tym roku, szczęśliwym dla nas pod względem festiwali, to druga główna nagroda – w marcu dla przypomnienia była COMANIA - Nowa Ruda Brawo dla zespołu i ogromne podziękowania i gratulacje dla instruktora zespołu – pani Magdaleny Litwin.

Czytaj więcej: Ząbkowickie Jazzgotki na Festiwalu Tańca w Oławie

IMG 082118.11.2017

Dzisiaj jest V edycja coraz popularniejszej imprezy organizowanej przez Ząbkowicki Uniwersytet Trzeciego Wieku „Tanecznym Krokiem”. Zaproszone zespoły to; Ladies ze Środy Śląskiej, Bierkowickie Roksanki z Bierkowic, Plus – Minus z Międzylesia, Rusałki z Polanicy i gospodarze spotkania – Ząbkowickie Jazzgotki. Spotkanie rozpoczynamy prezentacją zespołów; po kolei przechodzą środkiem sceny, oczywiście tanecznym krokiem prezentując siebie i swój zespół.

Czytaj więcej: Tanecznym Krokiem - V edycja

FOTO ZUTW 1511.11.2017

Po raz czwarty Klub Miłośników Gór ZUTW-u wyruszył na szlak dla uczczenia Narodowego Święta Niepodległości. Z półgodzinnym opóźnieniem o godz 8.30 wyjechaliśmy z Ząbkowic patrząc z niepokojem w zachmurzone niebo. Będzie padać, czy nie? Na szczęście pogoda,choć wietrzna, była bezdeszczowa. Czasami wyglądało zza chmur słoneczko. Naszym celem była Włodzicka Góra /758 m n.p.m./– ostatni szczyt do Korony Ziemi Kłodzkiej.

Czytaj więcej: Trzy góry i dwie wieże

IMG 016427.09-1.10.2017

Po ogromnej dawce tak różnorodnej wiedzy zapragnęliśmy czegoś lżejszego. Udaliśmy się na sanocki rynek gdzie zwiedzanie odbywało się już indywidualnie i w małych podgrupach, jeszcze tylko swojskie jadło; zupa czosnkowa, hreczaniki i gołąbki bieszczadzkie i to już autentyczny koniec naszej wyprawy. Najedzeni zasiadamy wygodnie w autokarze i wracamy do Ząbkowic, tylko , bagatelka przejedziemy jeszcze spokojnie 500 km. A w tym czasie ? Posłuchamy turystycznych hitów, pośpiewamy bieszczadzkie przeboje, zaplanujemy kolejny wypad "bo w górach jest wszystko co kocham"

Czytaj więcej: Byliśmy w Bieszczadach

IMG 007022.09.2017

22 września, w sali widowiskowej ZOK,  odbyła się IX inauguracja  roku akademickiego Ząbkowickiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Każda inauguracja jest  wyjątkowa, ale ta szczególnie zapadnie nam w pamięć.  Uroczystość jak zwykle  rozpoczął chór „Echo”   pięknym wykonaniem  studenckiego hymnu Gaudeamus  Igitur.  Po przywitaniu przybyłych  gości i słuchaczy ZUTW – prezes Grażyna Kwiecińska  minutą ciszy uczciła pamięć naszej koleżanki Danuty Zajączkowskiej, która  wybrała właśnie ten czas,  na początek drogi życia po życiu.